+420 261 264 449Budějovická 55/1998, 140 00 Praha 4

Léčba vysokoundukčním elektromagnetickým stimulátorem (Salus Talent) s výkonem 3 Tesla

Tato technologie spočívá v intenzivním elektromagnetickém poli, které je zacíleno pomocí aplikátoru přímo na oblast potíží.
Mezi hlavní účinky vysokoindukčního elektromagnetického přístroje o unikátním výkonu až 3 Tesla patří zejména analgetický efekt, podpora hojení zlomenin, svalová relaxace. Energie proniká cíleně do hloubky až 10 cm a je schopna pozitivně ovlivnit problémy v oblasti svalů, vazivových struktur a kloubů. Dále má léčebné účinky na nervové a urologické potíže.
Terapie vysokoindukčním elektromagnetickým stimulátorem přináší rychlou a dlouhotrvající úlevu od akutní i chronické bolesti

V naší ambulanci využíváme k léčbě rázovou vlnou vysoce kvalitní přístroj Salus Talent s výkonem až 3 Tesla.

Nejčastější indikace léčby :

• akutní nebo chronická bolest zad, bederní a krční oblasti páteře
  • osteoartritida
  • revmatická a degenerativní artritida
  • kloubní a vazivové problémy (zamrzlé rameno, tenisový loket, úponové bolesti kolene atd.)
  • svalové bolesti a spasmy
  • hojení zlomenin
  • myostimulace
  • bolesti nervového původu
  • redukce spasticity
  • bolesti prostaty a inkontinence

Léčba zahrnuje obvykle 5-8 aplikací, v závislosti na daném problému a není hrazena zdravotními pojišťovnami.

Cena jedné aplikace je 400 Kč.